Masz pytanie?

Jak przygotować sklep do RODO?

  • Quick.Cart.Ext v6.7
    Quick.Cart.Ext v6.7
  • Quick.Cms.Ext+ v6.5
    Quick.Cms.Ext+ v6.5

Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na RODO?

  1. Do 25 maja 2018 roku każdy administrator danych osobowych miał czas aby wprowadzić wszelkie niezbędne zmiany i dostosować firmę, stronę czy też sklep internetowy do zapisów RODO.
  2. System  Quick.Cart.Ext v6.7* po odpowiedniej instalacji i konfiguracji zapewni zgodność z RODO
    * dotyczy Quick.Cart.Ext v6.7 w wersji z 5.04.2018
    (zawiera między innymi:wybór formularza do wyświetlenia komunikatu, listę akceptacji wybranych przez klienta w administracji i w e-mailu, oznaczanie wybranych poprawek i inne modyfikacje)
  3. RODO na stronie lub w sklepie internetowym
    Głównym tematem jest prawidłowe uzyskiwanie niezbędnych zgód klienta oraz odpowiednie ich dokumentowanie.
    Klient musi wyrazić zgodę samodzielnie. Nie może być odgórnie zaznaczonych checkboxów.
  4. Rejestracja klienta stronie lub w sklepie internetowym
    a) akceptacja regulaminu
    b) zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    c) opcjonalnie inne zgody zależnie od rodzaju działalności
  5. Formularz zamówienia na stronie lub w sklepie internetowym
    a) akceptacja regulaminu
    (wersja Quick.Cart.Ext v6.7 z 05.04.2018 oferuje również wymaganą archiwizację przesłanych przez Klienta akceptacji. Po odpowiednich ustawieniach informacja będzie widoczna w e-mailu administratora oraz w panelu administracyjnym)
    b) zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  6. Newsletter
    - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  7. Formularz kontaktowy
    - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  8. Komentarze
    a) zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  9. WYKAZ AKCEPTACJI WYBRANYCH PRZEZ KLIENTA
    RODO wymaga udokumentowania wszelkich zgód/akceptacji udzielonych przez Klienta.
    Administrator powinien posiadać wykaz zaakceptowanych zgód.
    Dla przykładu w systemie Quick.Cart.Ext v6.7 (wersja specjalna dostępna od 5 kwietnia 2018) informacje te administrator otrzyma w powiadomieniu mailowym a także w panelu w zakładce "Akceptacje" jeśli klient dokonał rejestracji lub złożył zamówienie.

Nie wiesz co zrobić? Nie wiesz jaki jest koszt modernizacji Twojej strony lub sklepu?
Zostało mało czasu...
Napisz do nas!

 

Galeria